Паливна система

Підготовка палива | Акумуляторна паливна система |

для № ОЗ | 602 070 4033 |

Внутрішній діаметр, мм | 7,7 |
Зовнішній діаметр, мм | 13 |
Товщина, мм | 1,5 |
Матеріал | Мідь |

Товщина [мм] | 2 |
Внутрішній діаметр [мм] | 7 |
Зовнішній діаметр [мм] | 13,8 |

Номер тарифної позиції | 8484900000 |
Кількість ущільнювальних кілець | 3 |

для № ОЗ | RFY3 13 SM0A |
для виробника | Mazda |
Вага, г | 160 |
Вага брутто, г | 185 |

Матеріал | NBR (нітрил-бутадієновий каучук) |
Колір | чорний |
Довжина шланга, мм | 1010, 1 010 |
Внутрішній діаметр 1, мм | 4 |
Внутрішній діаметр 2, мм | 2,5 |

Режим роботи | електричн. |
D1, мм | 8 |
Кількість роз’ємів | 1 |
Додатковий виріб / додаткова інформація | з датчиком бака |
Додатковий виріб/додаткова інформація 2 | з ущільнювальним кільцем |

Кількість ущільнювальних кілець | 4 |
для № ОЗ | 06H 906 036 E/G/H, 06H 906 036 N, 06K 906 036, 06L 906 036 J |

Об’єм подачі, л/год | 95 |
Режим роботи | електричн. |
Вхідна напруга, В | 12 |
Робочий тиск, бар | 4 |

Сторона монтажу | у паливному баку |
Виконання фільтра | Магістральний фільтр |
Висота, мм | 152 |
Зовнішній діаметр, мм | 118 |
Внутрішній діаметр 1, мм | 42 |

Тип клапана | Повітровипускний клапан |

Кількість ущільнювальних кілець | 3 |

Вага [кг] | 0,780 |
Тиск [бар] | 3 |
Режим роботи | електричн. |
Кількість штирових контактів | 4 |
Об’єм подачі [л/год] | 90 |

Підготовка палива | Акумуляторна паливна система |

Товщина [мм] | 2,62 |
Матеріал | NBR (нітрил-бутадієновий каучук) |
Внутрішній діаметр [мм] | 9,3 |
Зовнішній діаметр [мм] | 14,54 |

Підготовка палива | Акумуляторна паливна система |
Додатковий виріб/додаткова інформація 2 | Сторона високого тиску |

Напруга [В] | 12 |
Режим роботи | електричн. |
Тип палива | Бензин |
Кількість штирових контактів | 5 |
Об’єм подачі [л/год] | 120 |

Товщина [мм] | 1,9 |
Форма | Форма А |
Матеріал | Мідь |
Внутрішній діаметр [мм] | 14,2 |
Зовнішній діаметр [мм] | 22 |
альтернативний ремонтний комплект | 036.400 |
Номер тарифної позиції | 7415210000 |

Колір | чорний |
Матеріал | NBR (нітрил-бутадієновий каучук) |

Виконання фільтра | Магістральний фільтр |

Напруга [В] | 12 |
для номера OE | 561 919 051 C |
Сторона монтажу | у паливному баку |
Тиск [бар] | 3 |
Режим роботи | електричн. |

Товщина, мм | 18 |
Внутрішній діаметр, мм | 7, 9 |
Зовнішній діаметр, мм | 12 |
Вага, кг | 0,004 |

Об’єм подачі, л/год | 115 |
Робочий тиск, бар | 3 |

Об’єм подачі, л/год | 105 |
Режим роботи | електричн. |
Вхідна напруга, В | 12 |
Робочий тиск, бар | 3,2 |

Режим роботи | електричн. |
Тип клапана | Повітровипускний клапан |

Обладнання для підвищення комфорту | для ТЗ з центральним замком |
Колір | чорний |
з можливістю блокування | без можливості блокування |
Система замків | без замка |
Матеріал корпуса | СВП (склопластик) |
Тип кріплення | для насаджування |
Тип нарізі | із зовнішньою нарізі |

Режим роботи | механічн. |
Додатковий виріб/додаткова інформація 2 | з ущільнювальним кільцем |
Популярне


Просто про систему подачі палива до дизельних двигунів на прикладі Common Rail Bosch
Цей тип системи широко використовується в сучасних дизельних двигунах.
Основні елементи системи та їх функції:
Паливний фільтр в баці:
Видаляє домішки та забруднення з палива перед паливним насосом
Електричний паливний насос:
Подає паливо з баку в паливну магістраль
Паливний фільтр:
Видаляє домішки та забруднення з палива перед тим, як воно досягне критичних компонентів.
Паливний насос високого тиску:
Створює високий тиск палива, необхідний для вприскування. Зазвичай використовується плунжерний насос.
Паливопроводи високого тиску:
З'єднують паливний насос з рампою і рампу з форсунками.
Паливна рампа високого тиску Common Rail:
Розподіляє паливо до форсунок.
Датчик тиску рампи, та
Клапан контролю тиску:
Тиск у рампі підтримується регулятором тиску на заданому рівні
Електронний блок керування двигуном ECU:
Комп'ютер автомобіля керує процесом впорскування палива, використовуючи дані від різних датчиків.
Форсунки:
Впорскують паливо під високим тиском безпосередньо в циліндри двигуна. Керуються електронним блоком управління (ECU).
Лінія повернення палива та
Клапан не повернення палива:
Лінія повернення дозволяє скидати надлишкове паливо з паливної рампи назад в паливний бак. Це необхідно для підтримки стабільного тиску в системі.
Датчики:
Моніторять такі параметри, як потік повітря, швидкість обертання двигуна та рівень кисню, надаючи ECU інформацію в режимі реального часу.
Принцип роботи:
Паливний насос високого тиску закачує паливо в загальну паливну рампу.
Тиск у рампі підтримується регулятором тиску на заданому рівні.
Електронний блок управління (ECU) керує роботою форсунок, відкриваючи і закриваючи їх клапани в потрібний момент і на необхідний час.
Паливо під високим тиском впорскується через форсунки безпосередньо в циліндри двигуна, забезпечуючи точне дозування палива і високу ефективність згоряння.
Переваги системи Common Rail:
Висока точність дозування палива: Забезпечує більш ефективне згоряння палива і зниження шкідливих викидів.
Гнучкість управління: Дозволяє оптимізувати роботу двигуна в різних режимах навантаження.
Високий тиск вприскування: Сприяє кращому розпиленню палива і більш повному згорянню.
Можливість реалізації різних стратегій вприскування: Багатоточкове впорскування, пілотне впорскування тощо.
Недоліки:
Висока вартість: Система Common Rail є більш дорогою у виробництві та ремонті порівняно з іншими системами впорскування.
Вищі вимоги до якості палива: Чутлива до забруднень палива.
Загалом, система Common Rail є одним з найсучасніших і ефективних рішень для подачі палива в дизельних двигунах. Вона дозволяє досягти високої потужності, низької витрати палива і низького рівня шкідливих викидів.